Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

*My treasure box*

Με αφορμή μια χθεσινή κουβέντα με τους κουμπάρους μου, βρέθηκα σήμερα να ανοίγω εκείνο το μαγικό κουτάκι μου με τις αναμνήσεις πολλών πολλών ετών!

Ευχετήριες κάρτες, φωτογραφίες ξεχασμένες, ημερολόγια με στιχάκια για τη φιλία και την αγάπη, γράμματα πολλών δεκαετιών πριν, με φακέλους γεμάτους γραμματόσημα....


'Όλα ξεχύθηκαν μπροστά μου και με γέμισαν νοσταλγία και όμορφες αναμνήσεις!
Αναμνήσεις που μπορεί να ξεχάσεις για λίγο στο πέρασμα του χρόνου, αλλά όπως μου είχε πει κάποτε ένας φίλος: 'Απ΄το παρελθόν είναι καλό να κρατάμε ωραίες αναμνήσεις', πόσο μάλλον όταν έχεις απτά στοιχεία από αυτές τις αναμνήσεις!



Βρήκα κάρτες ακόμη και από φίλους που πλέον δεν έχουμε καμία επαφή, από παλιούς συναδέλφους που ούτε καν θυμόμουν ότι έχω πάρει κάρτα μαζί με δώρο από εκείνους.
Νοστάλγησα τα όμορφα λόγια τους και συγκινήθηκα πολύ....







   Αποσπάσματα από τα βιβλιαράκια που 
μου έχουν κάνει δώρο κατά καιρούς....
Καρτούλα που συνοδευόταν με δωράκι, όταν πήρα το πτυχίο μου..

Κανένα SMS ή email, δεν μπορεί να συγκριθεί με εκείνες τις κάρτες και τα γράμματα που κάποιος αφιέρωσε χρόνο και δημιουργικότητα για να σου τα γράψει και να σου τα χαρίσει...

Λυπάμαι, είμαι της παλιά σχολής!

-Δε θα ξεχάσω τα πρωινά σημειώματα γραμμένα σε λευκό χαρτί, γρήγορα με το χέρι, για μια όμορφη καλημέρα-

Θα κρατήσω τα καλύτερα και ευφάνταστα που διάβασα σήμερα:
-κοπελίτσα μου
-ομορφιά μου
-τριανταφυλλένια μου
-νεράιδα του δάσους
-φιλεναδίτσα μου
-my sweety
-γύρνα γρήγορα
-είσαι πάντα στο μυαλό μας, αν και είσαι μακριά


Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ !!!
Και επειδή είμαι η 'νεράιδα' του δάσους και έχω μπόλικη αστερόσκονη από τότε που έγινα νονά, σας μοιράζω όλους από λίγη...για να μου χαμογελάτε....!!!❤💋💋💋💋💋







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Όταν τα πολλά λόγια είναι περιττά...

Κάποιες φορές μια φράση σ' ένα μήνυμα, σ' ένα  κομμάτι χαρτί ή σ' έναν τοίχο, αρκεί για να εκφράσει τα πάντα... ...